Avaleht Müügitingimused
Looja Hansuke
  1. Üldine
    1. Käesolevad müügitingimused reguleerivad Rozalen OÜ (Ettevõtja) ja ostu sooritanud isiku (Kliendi) vahel kaupade ostmisel tekkivaid õigussuhteid www.kangasemu.ee veebikeskkonnas (E-poes).
    2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-poest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
    3. Rozalen Oü jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatused kajastatakse www.kangasemu.ee veebilehel.
    4. Müügitingimused (edaspidi ka Müügileping) jõustuvad vahetult pärast Kliendi makse laekumist E-poe pangakontole.
  2. Hinnad
    1. Toodete hinnad on toodud toodete lehel ning hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.
    2. Toodete hinnale lisandub tellimuse vormistamise käigus Kliendi poolt valitud tarneviisile vastav kohaletoimetamise tasu. Tarneviis valitakse ning kohaletoimetamistasu arvutatakse ostukorvis.
    3. Meetrikauba puhul kehtib hind meetri kohta ning on lubatud mõõtmisviga +/- 2 cm.
  3. Tellimuse vormistamine
    1. Valige välja sobilikud tooted ning lisage need ostukorvi.
    2. Tellimuse vormistamiseks sisenege ostukorvi.
    3. Täitke ära isikuandmed ning valige endale meelepärane transpordi- ja makseviis.
    4. Kinnitage tellimus ning suunduge maksma.
    5. Tellimuse eest tasumine toimub läbi pangalingi või arve alusel pangaülekandega Rozalen Oü LHV kontole.
  4. Kohaletoimetamine
    1. Peale müügilepingu jõustumist (Kliendipoolset arve tasumist) komplekteeritakse tellimus ning antakse üle kohaletoimetamiseks meie logistikapartneritele.
    2. Kui Klient soovib teha lisatellimust, on ta kohustatud veenduma, et tema eelnevat tellimust pole veel välja saadetud.
    3. Tooted pannakse teele, peale makse laekumist Rozalen Oü kontole 24 tunni jooksul.
    4. Toodete kohalejõudmine kliendini orienteeruvalt on 1-3 tööpäeva peale müügilepingu jõustumist.
    5. Rozalen Oü ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Rozalen Oü ei saanud mõjutada või ette näha.
  5. Tagastamisõigus
    1. Peale tellimuse kättetoimetamist on Tarbijal õigus tellitud tooted 14 päeva jooksul tagastada.
    2. Tagastada ei ole võimalik Kliendile spetsiaalselt välja lõigatud toodet.
    3. Klient peab veenduma enne kanga kasutamist, et talle saadetav kaup on korrektne. Hilisemal vea tuvastamisel pretensioone vastu ei võeta.
    4. Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemise eest vastutab Klient.
      Et veenduda eseme omadustes, peab Klient seda käsitsema üksnes nii nagu on ette nähtud tavapärases poes.
    5. Tehingust taganemisel tagastab Rozalen Oü Kliendile tema poolt tasutud summad ka esialgse postikulu, kandes tagastatava summa Kliendi pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul peale toodete tagasi jõudmist Ettevõtjale.
    6. Kauba tagastamisel kannab Klient kõik toote tagastamisega seotud otsesed kulud, välja arvatud juhul, kui kohaletoimetatud kaup erines tellitust.
    7. Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba tagastamise avalduse vabas vormis e-posti aadressil info@kangasemu.ee 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest.
    8. Kliendiga võetakse ühendust ja kooskõlastatakse kauba tagastamine esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.
  6. Pretensioonide esitamise kord
    1. Rozalen Oü vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe (2) aasta jooksul alates kauba üleandmisest Kliendile.
    2. Rozalen Oü ei vastuta Kliendi süül toote puuduste tekkimise eest, puudustest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase hoiustamise või kasutamise tulemusena ning puuduste eest, mis on tekkinud toote tavapärasel kasutamisel loomuliku kulumise tõttu.
    3. Toodete nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel kohustub Klient sellest koheselt Rozalen Oü’d teavitama meiliaadressil info@kangasemu.ee pretensioonist, kus on ära märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
    4. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral on Kliendil õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava või ilma puudusteta tootega või müügilepingust taganemist ja kauba tagastamist Rozalen Oü kulul. Müügilepingust taganemise korral hüvitab Rozalen Oü Kliendile kauba eest tasutud summa koos postikuluga Kliendi poolt soovitud pangakontole hiljemalt 30 päeva jooksul peale kauba tagastamist ja puuduste kontrollimist ja tuvastamist.
    5. Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise korral peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamisest koos ostu arvega.
    6. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
  7. Isikuandmete kaitse
    1. Klient kinnitab, et on tutvunud ja nõus privaatsuspoliitika tingimustega.
    2. Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks, transpordi ning makse korraldamiseks ja kliendi rahulolu küsitluste korraldamiseks.
    3. Transpordi ja makse korraldamise huvides edastab Veebipood vajaminevad andmed vastavatele ettevõtetele.
    4. E-pood järgib isikuandmete kaitsel häid tavasid ja juhindub Isikuandmete kaitse seadusest.